stress till sucess ;)

Tjaaaaa ;D
Idag har jag inte haft en lugn stund ! Först vakna upp med lätt baksmälla efter gårkvällens toga äventyr<3 Sen fotografi med studenterna ;) Fkp's tidnign tog kort på mig med :D Sen stress stress hem och byta bil, byta klänning, lasta bilen full med saker. Sen till skolan med avskedsmiddag och avtackning av lärarna. Sen roadtrip, byta om, studentshopping, fixa kortegevagnen (grymt snygg,, fan vad vi är bra)  sen stress stress hem, lasta ur bilen, byta om, slänga i sig mat (hann jag inte), iväg med Mallan för att ta en dusch SOL! HEMMA ! CHILLA kolla robin hood  ! :D

Imorgon studenten ! JAG VILL MEN JAG VILL INTE ! :S
Imorgon ska jag iallafall ha en absolut fabulous dag ! :D

Kommentarer
Postat av: Jeanette

grattis i förskott till studenten

2010-06-03 @ 22:51:21
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0