Studenten 4/6-10


ÅHH nu har man då tagit studenten, hur känns de' måntro? :S

Vet inte, men det jag vet är att jag hade så otroligt härligt igår >,< Jag vet inte vad jag ska säga, var sen till min c-frukost med klassen, Men mackorna var så himla godaoch jordgubbarna okså ! Sen gick åkte vi ner till frippe hämtade vår kortegevagn, sen upp till skolan och hänga på alla mina vänner massa saker runt halsen ! <3 fick en massa jag med :P
Sen studentavslutning,, brände la sönder mina axlar så grymt mkt, som andra studenter :)
Sen äta lite hamburgare, och så började kortegen :D Så kul, så vvarmt men SÅ UNDERBART KUL!
Aländer till torget, blir överfallen av mina små kusiner xD Får jättemycket av fina saker..
Min mobil försvinner tillsammans med johannas väska :S
Sen upp på flaket med SP07a <3 Festa sönder lite, skrika bort rösten :D
Johanna fick tillbaka väskan och jag min mobil, av kajsas pappa :D
Sen hem, i en prosche  (tror det stavas så) Jevlar vad fort den accelererade lr ! Vill ha ! (A)
Kommer hem, blir champagne, och massa bål. går runt och är aslullig >,<
Åker la in till C.Mohlin och förfesta lite med klassen xD Sen ner till plantis där man går in gratis (A) HAHA goes, och sen blir man bjuden där inne, en riktigt gratis kväll med andra ord :P
Men blir knuffad av vakten in i en bordskant och tappar luften totalt, :S  så ramlar la ihop.
Sen hem och sova ända tills kl 13.30 dagen efter, och nu är jag här och reloadar mina batterier inför balen imorgon :D
Puss PÅ det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0