tre studenter som inte var jag

Tjooooooooo

Efter världens deppdag igår >,< sååå blev idag sååå mkt bättre :) 

Jenny missa gbgtåget så hon kom till fkp kl 14.15 tyyyp. så vad skulle jag göra. jo jag tog en promme från tågstationen med C. Sedan hängde han la med mig på akutshopping ! Eftersom jag såg att jag hade gjort sönder mina strumpbyxor :S Så in på veromoda, köpte leggins, och väska. Sen studentkort köpte vi okså ! 

Sen när han hade lämnat av mig, eller ja honom. (beror på hur man ser det) Så sprang jag upp till jenny, stod la där och chillade lite, bytta strumpbyxorna mot ett par hela leggins ! Hjälper jenny lite med alla studentsaker. Sen när vi sk agå och jag sätter på mig skorna så upptäckte jag att det var SÖNDER !! 

Jag springer ner till lindex köper ett par skor som får funka som nödlösning ! var jättebekväma :D

Sen till Vara, jag och jenny var super stressade, helt i onödan för vi var typ först till julia ! :D sen kmr de tre kusinerna Julia, Charlotte och Robin! Alla helt kanonkul ! :D
Robin charma sönder mig under bordet totalt, Charlotte var nog den messt underhållande personen på denna jord, och jag ska bli precis lika kanon som hon var, på lördag när johanna fyller 19 :) HAHAHA Och det är inte lite kanon vill jag lova :D Och julia var precis lika go och mysig som jag minns henne från nyår och andra fester:D

puss på dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0