Vad vore än bal på slottet..

Imorgon är det bal, ! På schemat står:

kl.10.00 frisören
följt av sminkning
kl.14.00 fotografering
kl.15.00 bilfärd mot bjertorp
kl.17.00 insläpp
Efter det blir det till att njuta med alla underbara 91or som avslutar sina tre år på Ållebergsgymnasiet. 

Fy vad vemodigt det kändes, vad jag kommer sakna alla. Och nu ska jag sluta tänka på detta för jag ska inte börja gråta. Inte nu, inte sen!! Vi byter låt på spotify för att bli lite mer pepp :D

Men ska sova, eller försöka sova iallafall. Jag vet vad jag kommer drömma om, eller iallafall vad jag kommer tänka på innan jag somnar !
+ Att nu håller alla tummarna för att min bränna har lagt sig till imorgon ! (Y) ¨
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0