vilken kväll!

shit vilken kväll säger jag bara ! :D
Igår var la helt fabolous <3    Kom la rätt sent till johanna, kunde inte slita mig från england-usa :D Och när jag kmr till johanna så kollar de ju fotboll där ! :D:D:D:D:D:D Piss mål som Green släppte in i slutet av första :@ 

Under kvällen inlöstes lite biljetter av hårmassage :D Hade asgoa samtal med andersson, kolla fotboll, chilla i trappan, dans på bordet, jag malin och jimmy på toaletten >,< hahahaha, debatt med olle angående moderaterna, åka i jimmys bil till dagnys ! ^^, sen promme därifrån...

Och ngn gång tappa jag bort min mobil ! :S Har la lilla abstinensen nu!! Jag har aldrig fattat hur beroende jag är av min mob, men asså, DEN är mitt liv just nu ! :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0