way to early

Var det jag sov gick upp alldeles för tidigt idag eller ?! Hade världens mardröm, och sen när jag vaknade kollade jga på klockan och såg att jag hade försovit mig, så jag flög upp ur sängen. Och sen är jag kommit upp till köket så kommer jag på att min klocka där nere går fel, och att jag gick upp kl 07.30 :S GG ! 

Idag ska jag till tandläkaren, kmr komma in till fkp nästan 2 timmar innan jag har tid, känns så otroligt värt kan jag tala om. Så vad ska jag göra i fkp så länge kan man undra.

Ikväll är det i alla fall party som gäller :) min bil är laddad och redo att skjutsa oss tjejer till en grymt bra kväll på Husaren där jag vet att massa gött partyfolk väntar. Och då ska jag äntligen få använda min söta klänning, mina nya gladiator skor och smycken i guld. L-O-V-E-L-Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0