Karnevalen

Karnevalen var great :D
Fick skjuts ner från malin till malin av jimmy säll :P Kanoners kille, men jag glömde min dricka i hans bil, så han fick vända och komma tillbaka ;) Klantigt :P Fast det var faktiskt Sara som glömde min dricka där :)
Sen kom vi till malin och lekte en massa lekar, tut, klappleken, saning lr konsekvens, jag har aldrig osv osv osv
Hälsade på B-klassen som hade fest bredvid , kanoners.
Tog en promenad med Jo-C till F-bergsskoolan, där var massa underbart sköna treor. Tågade ner till terrassen, och sjöng för full hals = ingen röst överhuvudtaget idag. Och Jo-C var tvungen att gå på toa hela tiden xD Bytte min öl mot JImmy Å's öl. Min var godare fast hans var fullare. x)
Nere på terrassen blev det drag, har noll koll på hur många cider jag fick i mig.
Lars lånade ut sin jacka till mig när vi skulle gå till valentino, han tyckte la att shorts, bikini och flanell skjorta så lite kallt ut :P det tackar vi för :P
Jag och Maliiiiiiiiiiin delade på en kebabpizza och emmy åt våra kanter >,<.
Sen tog vi en promme hem till Maliiiiiiiiin. Aldrig haft en sådan traumatisk upplevelse :P Nej med det var kul..
Fy fan vad kul :P
Pusss på det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0