The day after

Heeeellliiiuuu :)

Heeelt slut är jag nu, som om all mina energi sugits ut ur min kropp och jag får nog aldrig tillbaka den :) Fast kanske inte är så konstigt eftersom jag har gått på högvarv nu i snart tre dagar.
Igår så försov jag mig, missade filosofin och svenskan, kom till skolan och skrev lite franska prov :D Vi hade läsförståelse (Y) tror det gick rätt great. Är väldigt sugen på att åka till Canada och besöka Pascal för att lära mig franska eller kanske ta en tripp till Pauline  :D
sen gick jag ner på stan och köpte kjolen jag kollat in på veromoda, köpte även. ett armband (som gick sönder sen på kvällen)
Kom hem gjorde iordning mig och åkte till fotografen för att ta lite studentbilder :) Btw min klänning är verkligen en Monroe-klänning. Får vara noga med att se ttill att den inte blåser upp nästa fredag
Efter det så åkte jag hem, packade, fixade en sovplats i fkp, satt och spelade kort med min mamma och min minsta bror. Hugo ägde sönder totalt (Y) NIce med en sådan proffsig bror.
Sen kom jag på att, fuck ! bussen in till fkp går om 15 min. Jag hade inte ätit och inte gjort en massa saker. Sprang till bussen som var grymt sen -.-  aka jag hade inte behövt kubba livet ur mig.
Drog till Danne, bytte om . Sen kom Adam, Jonte och Jimmy och hämtade upp mig och så drog vi till Fia. Lina anlände samtidigt som oss och så var festen igång.
Det var kul, hahaha, tills aa, ehm, mm ..
Så är grymt sleten idag.
vaknade och insåg inte vart jag var, mitt hår var uppsatt i en tofs ! (tack till den som gjorde det) mitt ena armband var borta(hittade det sen) mitt andra armband = sönder :S och mitt tredje armband, som jag har lovat att aldrig ta av är helt borta ! (en liten svart flätad länk) om ngn har sett den kan ni väll ge den till mig. Betyder rätt mkt.
Ehm jaa, tog bussen hem, la mig i badet, har nog aldrig varit mer underbart att bada. upptäckte alla mina nya blåmärken och sår :S  Åt två rostmackor och vindruvor.  och nu sitter jag här
Pusspå't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0