Två mysiga kvällar i rad

Tjaaa
Torsdagskvällen fixade vi med grillning på berget, jag hade asnice ;) Ehlmersson, viktor och Emil misstolkade allt jag sa :S Kan aldrig mer äta korv.
Några tog ett dopp i panka, och jag fick vatten i håret av nicke.
På dagen på fredagen så klarade jag mig heltorr genom fram tills jag slutade och satt och myste i gräset med Johanna och Jenny.. Då fick jag se adam, och han mig. Vilket resulterade att jag blev blööööt ! Adam missade men inte hans kompis. Och jag hävdar att det är adams fel, för hade inte jag kännt adam så hade hans kompis aldrig kastat på mig xD
Fredagens kväll var också rätt nice, tacos @ jenny, och film, chips och massa, massa cola xD
Och nu sitter jag och tagga lite inför karnevalen ikv x) ska la bli rätt nice har jag hört :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0