busigt ! ;)

Melissa Horn – Jag ska sakna dig imorgon

Åh kollade på gamla bilder lite i datorn ! lr ja gamla och gamla, eftersom datorn införskaffades innan sommaren så är ju bilden sen i somras ! för några veckor sedan :;P Och då jag gjorde ngt busigt som jag egetnligen inte borde ha gjort men jag ångrar absolut det inte ! :D

Jag hade inte hunnit sminka mig innan jag tog kortet sååå ! :O ett kort på en osminkad mig ! :S INTE vanligt ! :) Dock så syns det inte så mkt ! tihi ! ;) blixten på kameran kan va rätt grym ibland ! :)

Imorgon tror jag att jag tar en sväng till uddevalla ! ;) sen blire INFLYTTNIGSFEST på kvällen :P hos SoniaSkön och Jacobpojken ^^, Prima skinka ! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0