gaah lite midnattspaniiiik! xD

P!nk – Leave Me Alone (I'm Lonely)

Vem peppar inte mer en att träna än P!nk lr ! xD OMG vad jag är pepp just nu på att ge mig iväg på en löprunda lr gymma lite när jag lyssnar på henne ! ;)

Och det skulle behövas ^^ jag får göra det imorgon ;) ge mig ut på en fukking jävla löptur som ska kännas till tusen ! :)
Sen avsluta med massa Massa MASSA stretching ! !!! UTROPSTECKEN ! och sen yoga yoga yoga :)

Jag måste bli fit snarast ! börjar känna paniken ! över att ajg inte är tillräckligt vältränad lr vig , OMG lilla paniiken jag känner nu men ska sova bort den =)


nej nu får jag byta musik stil och chilla vidar in i the world of dreams ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0