massa att göra =))

precis som jag vill ha det med andra ord =)) nu har jag ngt att göra då jag inte kan somna om nätterna :P

Zaz – Je Veux


idag kom nämligen min högeskoleprovsbok ! :) en grön mysig härlig sak med ett stor äpple på :)
samt mina papper från polisen =))

så nu har jag pluggat massa massa massa ordkunskap och massa NOG uppgifter ! xD samt läst ut min svbok ! ;) så nu ska jag börja på en ny =))

imorgon ska jag ta en tripp till fkp, lämna in mitt polispapper, åka till skolorna, skaffa lånekort på biblioteket samt köpa en korsordstidning ! =)

Har även stretchat lite ;)) Lr aa en MASSA :P hahaha det är en plåga  ! Men fuckk måste man så måste man :P jag har ett mål och det ska jag fanimej klara :D tihi

imorgon blire fest ^^ tjooohooo det är ju såååå min stiiill .P och sen på lördagen så ska jag till korsberga och fira mina två kusiner =) som fyller år idag :))

min nya gröna favoritbok  i några veckor framöver =)


sen min snygga outfit idag.. :S HAHAHA ;) så slapp som den bara kan bli !
sååå lööööst av mig men ändå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0