omg måste sova !!

R. Kelly – The World's Greatest

Will Young – Leave Right Now

shit asså kl är halv tre och jag är inte ens trött ! så mkt att tänka på :S

imorgon är det typ plättar med elna, lr ska iallafall hänga lite med henne (Y)
sen vet jag inte riktigt, vill nog hitta på ngt på kvällen också :P vore kul att komma ut lite  mer ofta. lr ja hahahha inte för att ajg hänger hemma jämt, men aa typ en till två ggr räcker det med att va hemma :)


Fick min tele räkning idag också ! :S oj Oj OJ säger jag bara, shit vad mkt jag hade ringt för lr ! :S mer skype säger jag bara. det var helt sick ! men jag visste redan att denna månad skulle bli dyr på den fronten !
Alla som jag ringt och pratat med, inga korta samtal helle ! :S måste smsa mer också :P hahaha iställert, trotts att det går så mkt snabbare att ringa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0