ska dansa fastän hjärtat brister

Säkert – Dansa, fastän

har gått och småstädat hela dagen, men musik på högstavolym såklart ! Det börjar se rätt bra ut, har slängt en massa saker, gamla minnen osv osv. Och flyttat runt på grejer, ska snart sätta upp lite nya saker och slänga ännu mer gammalt. !

Mitt rum är verkligen ett dockrum, vad glad jag blev när jag fick den kommentaren för ca ett och ett halvt år, kom och tänka på den kommentaren idag när jag såg hur sött allt är i mitt rum, och sötare ska det bli, det måste ju matcha mig liksom ;)))

Hmmmmm det enda som jag rktigt saknar nu som jag inte har hemma är ett smyckes ställ. hade varit himla praktiskt.. men men ;) jag lider inte av lite mer shopping ;)

Åh vad jag behöver en kram från ngn som är längre än mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0