and I promised

Shayne Ward – All My Life

åh vänt på dygnet helt ! satt uppe till 06.10 imorses och kolla serier sen sov jag fra mtill kl 13 typ.  vaknade och såg att jag hade fått sms om att mina saker från hm kunde upphämtas idag efter kl 17.00 . Får se när jag hämtar min plånbok hos emmy så hämtar jag dem efteråt tänkte jag. Skönt med en nya bikini och lite annat.

håller på att packa idag också, fyll nästan en hel resväska. har som tur en kvar =) och min träningsväska ska jag stoppa full också, men i den blir det nog necessär, första-dagen-i-skolan-outfit, och lakan och shit !

nu står jag och fixar lite med maten och sen ska jag väll ta mig ett bad tror jag om jag orkar, annars blire bara en dusch.

värt vetande (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0