and I'm burning with power inside

Armand Mirpour – I Am A Volcano

den 31/12-10 -- 1/1-11 var den bästa kvällen att fira det nya året. Har aldrig varit med om ngt så lyckat, fastän jag tappa min plånbok med allt, och hamna i ngra snödrivor.

Morgonen den 31/12-10 : väckt av jenny som säger att vi ska va hos emmy och äta på kvällen sen till tove och dagnys
Eftermiddag den 31/12-10 : jenny ringer och säger att vi ska äta hos emmy, sen vidare till danne och sen dagnys.
kl17.30 den 31/12-10 : Hos emmy, jag ställer mig vid spisen och börjar med efterrätt och varmrätt.
kl19.50isch den 31/12-10 : Mattias kmr, kycklingen är klar. vi äter trerätters. delar med oss av årets bästa/sämsta/ånger/pinsamhet osv.
senare: sällskapspel geni; lagen JennyJohanna, EmmyMattias och vinnarlaget HenkeEmilMalin, jag tog vinnarfrågan =) piece of cake.
innan 11: jag och mattias har snöbollskrig utanför linnéegatan 23
kl 11.15: taxin kmr - anländer till danne !=)
SHAKAR AS med M.andersson och F.krall mfl
TOLVSLAGET firas med raketer och mig nerdoppad i en snödriva. Tack A.haavik! ;)
efter tolv: ner till dagnys med melas bil. träffar oskar, pratar med honom ska gå in. vart är plånboken ! :S Den var i Melas bil ! fick varken tag i henne lr emmy. Änglen oskar erbjuder sig ta en promme med mig istället, resultat: jag i snödriva ! sen drog vi hem till honom och kolla film, och sen senare kom även adam, jacob och jakob =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0